Van jongs af aan was ik al in theaters te vinden. Na verschillende producties wist ik zeker dat ik verder wilde in het muziektheatervak. Ik auditeerde bij het concertgebouw voor de productie van West Side Story. Ik werd aangenomen in de rol van Marguerita. Aldaar ontmoette ik Alexander Oliver. Hij vroeg mij na deze productie om klassieke zang te overwegen en nodigde mij uit om mee te spelen in de opera: ‘Die Stumme Serenade’ van Erich Korngold in productie van de DNOA (Dutch National Opera Academy).
Die Stumme Serenade speelde zowel in Nederland als in Berlijn, klassiek had mijn hart veroverd. De regisseur van Die Stumme Serenade: Marc Krone, heeft mijn vervolgens in contact gebracht met de studie: ‘Muziektheater Klassiek’ van het Fontys Conservatorium in Tilburg. (Ik werd daar dezelfde zomer aangenomen om te beginnen aan de studie).

Vier jaar lang heb ik gestudeerd aan het Fontys Conservatorium. Ik heb hier onder andere les gehad van: Miranda van Kralingen, Harry Ruijl, Edward Hoepelman, Wilma Bierens, Maartje Rammeloo en Brigitte Odett. Tijdens de opleiding heb ik ook deelgenomen aan een aantal Masterclasses, waaronder die van: Ed Spanjaard en Carmelo Corrado Caruso.
Tijdens deze studie werden wij in de gelegenheid gesteld om deel te nemen aan voorstellingen. Zoals: Die Fledermaus, Carmina Burana, en La Vie Pariesienne.
Tijdens de opleiding heb ik ook een aantal solistische werken mogen opvoeren buiten de school te noemen: Tine in de nieuw geschreven opera: ‘Het Spel’ tijdens het Opera Forward Festival (OFF) van De Nationale Opera. Ook heb ik de rol van Cherubino mogen zingen in Le nozze di Figaro.

Tijdens de opleiding ben ik een aantal malen in de gelegenheid gesteld om zelf stukken te maken en te produceren. Hierdoor ontdekte ik dat ik niet alleen een hart voor zang, maar ook een hart voor theater maken heb.
Ik gebruik onder andere klassieke muziek om modern theater te maken. Ik probeer klassieke muziek toegankelijk te maken en te zorgen dat mooie stukken niet verloren gaan.
Mijn stukken gaan vaak over mensen die de moreel juiste beslissing nemen maar daardoor de rampspoed ondervinden.